-
-
- Kosttilskudd
- Treningsklær & Sko
- Treningstilbehør
- Helsekost & Matvarer
- Varumerke
- Kampanjer
- Outlet
- Nyheter
- Inspiration
-
-
-
Logg inn
-
Handlekurven
-
- Kosttilskudd
- Treningsklær & Sko
- Treningstilbehør
- Helsekost & Matvarer
- Varumerke
- Kampanjer
- Outlet
- Nyheter
- Inspiration
Retur, bytte og reklamasjon
Hvordan gjennomfører jeg en retur eller benytter meg av angreretten?
Som kunde hos oss har du alltid angrerett i 30 dager når du handler på nettet. Du har rett til å benytte deg av angreretten og utføre en retur uten å oppgi noen begrunnelse. Tidsfristen på 30 dager gjelder fra og med den dagen du har mottatt en bestilling. For returer og angrerett belaster vi et administrasjonsgebyr på 65 kroner, som trekkes fra tilbakebetalingen. Vi forbeholder oss retten til å avvise retur av undertøy, susper og ansiktsmasker.
Returnere med PostNord
- Gå til returportalen vår.
- Fyll ut ordrenummer og e-postadresse. Velg deretter hvilke produkter du vil returnere, og hvorfor.
- Pakk inn varene du vil returnere, i valgfri emballasje, men i den samme tilstanden som de ble levert i.
- Når du har opprettet en retur, får du en QR-kode fra PostNord på e-post. Den viser du når du leverer pakken til nærmeste leveringssted.
OBS! Returgebyret er 65 kr.
Hvordan gjennomfører jeg et bytte?
Vi har ikke mulighet til å gjennomføre bytter. Legg inn en ny bestilling på ønsket vare, og returner den du ikke vil ha.
Hvordan gjennomfører jeg en reklamasjon?
Hvis du mot formodning får en defekt vare, eller hvis produktet ditt har blitt ødelagt på grunn av produksjonsfeil, må du kontakte kundeservice så snart som mulig. For at vi skal kunne behandle saken din så raskt og effektivt som mulig, må du inkludere:
- e-postadressen som kjøpet ble registrert på
- bestillingsnummer
- kunde- og produktnavn
- grunnen til reklamasjonen
- vedlagt bilde
Tilbakebetaling
Når reklamasjonen er godkjent, får du tilbakebetalt til samme betalingsmetode som ble brukt for kjøpet.
Tidsfrist
For at du skal kunne benytte deg av angreretten, trenger du bare å returnere bestillingen eller gi oss beskjed om at du vil benytte deg av angreretten før angrefristen har utløpt. Du kan informere oss skriftlig, og du kan også bruke skjemaet som du finner under.
Dette er ikke et krav, og du kan også bruke returseddelen som lå i pakken.
https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett
Varen som returneres, må være ubrukt og i uendret stand. Hvis du bruker eller håndterer varen på en måte som ikke er nødvendig for å undersøke den, har vi rett til kompensasjon for verditapet. Du har rett til å undersøke varen for å se hvilke egenskaper og funksjoner den har. Åpent kjøp og angrerett gjelder ikke for intimt tøy, for eksempel undertøy.
Kontakt kundeservice på e-post eller telefon hvis du har flere spørsmål
E-post: info@mmsports.no
Telefon: 23 96 22 00
Vil du kontakte oss via telefon? Våre telefontider er åpne tirsdager og torsdager 09:30–14:00 med lunsjstengt 12:00–12:30.
Chatten er åpen alle hverdager mellom 09:00–15:30.
Supre produkter, rask levering
Pakken ble levert med hull i seg, der en del av den ene pakken med proteinpulver hadde rent ut. De kule karene fra MMSport sendte meg en ny pose med engang. Veldig fornøyd og vil definitivt bestille meg protein derifra igjen! Proteinpulveret jeg fikk smakt så langt var også utrolig god og perfekt hvis du vil lage deg hjemmelaget is med den 👌
Bra materiale og billig
Rask levering og nye favorittprodukter!
Leverer raskt og problemfritt som alltid!
Enkelt å handle, rask pakking og sending. God kvalitet på varene
Alt greit:)
Gode produkter Raskt levert God pris
Bra produkter, rask levering!
Veldig fornøyd kunde
Alltid like fornøyd med produktene og rask levering👌🏻😎
Rask levering!
-
Kundesupport
-
Informasjon
-
Populære kategorier