-
-
Logg inn
-
Handlekurven
-
Kasse
- Kosttilskudd
- Treningsklær & Sko
- Treningstilbehør
- Helsekost & Matvarer
- Varumerke
- Kampanjer
- Outlet
- Nyheter
- Inspiration
- Kontakt oss
Retur, bytte og reklamasjon
Hvordan gjennomfører jeg en retur eller benytter meg av angreretten?
Som kunde hos oss har du alltid angrerett i 30 dager når du handler på nettet. Du har rett til å benytte deg av angreretten og utføre en retur uten å oppgi noen begrunnelse. Tidsfristen på 30 dager gjelder fra og med den dagen du har mottatt en bestilling. For returer og angrerett belaster vi et gebyr på 65 kroner, som trekkes fra tilbakebetalingen. Vi forbeholder oss retten til å avvise retur av undertøy, susper og ansiktsmasker.
- Gå til returportalen vår.
- Fyll ut ordrenummer og e-postadresse. Velg deretter hvilke produkter du vil returnere, og hvorfor.
- Pakk inn varene du vil returnere, i valgfri emballasje, men i den samme tilstanden som de ble levert i.
- Når du har opprettet en retur, får du en QR-kode fra PostNord på e-post. Den viser du når du leverer pakken til nærmeste leveringssted.
OBS! Returgebyret er 65 kr.
Hvordan gjennomfører jeg et bytte?
Hvis du vil bytte et produkt, må det returneres som beskrevet over. Vi sender ikke ut et nytt produkt automatisk, så du må selv gjennomføre en ny bestilling på nettstedet vårt. Kontakt kundeservice hvis prisen på produktet er endret.
Hvordan gjennomfører jeg en reklamasjon?
Hvis du mot formodning oppdager noe galt med en vare (inkludert organiske) ved levering, må du kontakte kundeservice så raskt som mulig for å avtale reklamasjon. For å kunne behandle saken raskere ber vi deg om å legge ved ordrenummeret reklamasjonen gjelder, et bilde av produktet som det er feil på, eller som har blitt skadet, kontaktinformasjon samt en beskrivelse som forklarer hva som har skjedd, eller hvorfor du er misfornøyd.
Hvis det avdekkes skader på emballasjen ved henting, må du umiddelbar varsle utleveringsstedet, slik at de kan returnere pakken til oss. Inkluder denne informasjonen også når du kommuniserer med kundeservice.
Tilbakebetaling
Tilbakebetalingen gjøres med samme betalingsmåte som ble brukt ved kjøpet. Ved kjøp mot faktura justeres fakturabeløpet når returen har blitt mottatt og behandlet.
Tilbakebetaling gjøres uten ugrunnet opphold, og senest 14 dager fra den dagen vi fikk beskjed om at du vil benytte deg av angreretten.
Tidsfrist
For at du skal kunne benytte deg av angreretten, trenger du bare å returnere bestillingen eller gi oss beskjed om at du vil benytte deg av angreretten før angrefristen har utløpt. Du kan informere oss skriftlig, og du kan også bruke skjemaet som du finner under.
Dette er ikke et krav, og du kan også bruke returseddelen som lå i pakken.
https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett
Varen som returneres, må være ubrukt og i uendret stand. Hvis du bruker eller håndterer varen på en måte som ikke er nødvendig for å undersøke den, har vi rett til kompensasjon for verditapet. Du har rett til å undersøke varen for å se hvilke egenskaper og funksjoner den har. Åpent kjøp og angrerett gjelder ikke for intimt tøy, for eksempel undertøy.
Kontakt kundeservice på e-post eller telefon hvis du har flere spørsmål
E-post: info@mmsports.no
Telefon: 23 96 22 00
Chat: 10.00–14.00
Helger og helligdager stengt.
Meget bra drikke kopp og t sjorte
Enkel bestilling, rask leveringstid, meget gode kvalitetsprodukter på både smak og innhold. Jeg er meget fornøyd 👌🏼
Rask levering.
Alt gikk greit
Alt fungerte som forventet og rask levering
Effektiv og rask prosess.
Kjapp levering👌
Gode produkter til fornuftig og ofte nok til rabatert pris
Gikk bra det 🙌
Meget bra produkt. Rask forsendelse. Anbefales.!
Gode priser bra produkter
Enkel bestilling, rask levering og bra produkt. Litt tidlig å si noe om effekten